Thursday, January 6, 2011

Curl Rambut dengan Beg Kertas

cantiknya rambut
sedang berblogwalking ke http://selangor2u.com tadi, saya tertarik dengan artikel nya bertajuk  ‘Curl’kan Rambut Dengan Paper Bag!, menarik sangat ... bule di gunapakai nie 2 dalam 1 ( cantik dengan beg kitar semula hehe)... nak juga cuba nie maklumla wanita mcm saya suka sangat benda 2x yg cute mutu nie heheh  senang sekali.....malangnya plak rambut saya pendek, ntah mcmmana tersasul keluar dari mulut senggal nie " bule tak kalo buat macam nie ,
sesuai ker ????
mummy yg kebetulan duduk di samping ( masa wat nie tengah berblog depan tv ) memandang sekejap ke arah saya dengan muka macam nie   like devil jangan harap katanya  allooooooow..... terdiam saya terus dibuatnya sedih  
ikut je panduan dalam blog selangor2u.com. kredit to them.... 




No comments: